Haber

Emirates, NBA’in Küresel Havayolu Ortağı ve NBA Kupası Unvan Sponsoru Oldu

Emirates ve Ulusal Basketbol Birliği (NBA), bir yıldan fazla sürecek olan resmi küresel havayolu ortaklıklarını duyurdu. Bu işbirliğiyle Emirates, daha önce NBA Yarıyıllar Arası Turnuvası olarak adlandırılan NBA Kupası’nın ilk isim sponsoru olmakla kalmadı, aynı zamanda NBA’in ilk hakem forması sponsoru oldu.

Emirates NBA Cup’ın önde gelen isim sponsoru olan küresel havayolu, her iki markayı da içeren Emirates NBA Cup etkinlik logosunda yer alacak. Ayrıca NBA’in küresel sosyal medya ağlarında her iki markayı da kapsayan bir tanıtım yapılması planlanıyor; Gelecek sezondan itibaren Emirates, Emirates NBA Kupası yarı finalleri ve şampiyonluk maçları sırasında stadyumun içindeki reklam panolarında da yer alacak.

Emirates logosu, 18 Şubat Pazar günü Türkiye saatiyle 20.00’de oynanacak ve TNT’de yayınlanacak 2024 NBA All-Star Maçı’ndan itibaren tüm NBA hakem formalarında da yer alacak.

Resmi global havayolu partneri olmak için NBA ile başlattıkları global pazarlama iş birliğinden gurur duyduklarını belirten Prof. Majesteleri Şeyh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, Emirates Grup Başkanı ve İcra Kurulu Başkanı : “Bu işbirliği sayesinde Emirates, NBA’in ilk hakem forması sponsoru ve aynı zamanda NBA Kupası’nın da isim sponsoru olacak. Basketbolun dünya çapındaki yaygınlığı nedeniyle, en tanınmış ve saygın profesyonel liglerden biriyle ortak olmanın heyecanını yaşıyoruz. “NBA, Amerika Birleşik Devletleri de dahil olmak üzere geniş bir küresel hayran kitlesine sahip olduğundan, sponsorluk portföyümüze pahalı bir katkı sağlıyor ve basketbolun spor kültüründeki değerini vurguluyor.”

NBA Komiser Yardımcısı ve Operasyon Direktörü Mark Tatum konuyla ilgili şu açıklamalarda bulundu: “Emirates, dünya çapındaki hayranlarla yeni ve yaratıcı yollarla etkileşim kurma kararlılığımızı paylaşan birinci sınıf bir havayoludur. Basketbol dünya çapında en hızlı büyüyen spor olarak kabul edilmeye devam ederken, bu ortaklık da Emirates ile her yıl bir ortaklık kuruyoruz.” “Bizimle uçan milyonlarca yolcunun NBA’in heyecanını görmesini sağlayacak.”

Sponsorluk aynı zamanda Emirates’e, NBA All-Star sırasında merakla beklenen bir taraftar etkinliği olan NBA Crossover’da ve yeni NBA Cares Live, Learn ve Play Center’ları içeren NBA Finals Legacy Project’te ortak olmak da dahil olmak üzere başka değerli varlıklar da sağlıyor. Bu aynı zamanda lig etkinliklerine katılmasını da sağlayacak. Emirates logosu, 2024 NBA All-Star Maçından başlayarak, ulusal düzeyde televizyonda yayınlanan NBA maçları sırasında stadyumlardaki sanal tabelalarda ve sepetlerin üzerinde görülebilecek.

Emirates, sezon öncesi ve düzenli NBA küresel maçlarının ortağı olarak ve “NBA District” ve “NBA House” dahil olmak üzere ligin interaktif taraftar etkinlikleri aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki NBA hayranlarıyla etkileşime geçecek.

Taraftarlar, havayolunun uçak içi eğlence sistemi aracılığıyla tüm Emirates uçuşlarında tam uzunlukta belgeseller, oyuncu profilleri, röportajlar ve daha fazlasını içeren NBA içeriğini izleme fırsatına sahip olacak.

Buna ek olarak, basketbol topları, spor kıyafetleri ve nostaljik koleksiyon parçaları da dahil olmak üzere çok çeşitli resmi NBA ürünleri, Emirates’in Dubai’deki genel merkezinde bulunan resmi Emirates Mağazasından ve dünya çapında gönderim yapan emirates.store’dan satın alınabilecek. Emirates Skywards üyeleri, millerini heyecan verici seçeneklerden ürün satın almak için kullanabilecekler.

Emirates logosu, 2025 sezonundan itibaren Kadınlar Ulusal Basketbol Birliği’nde (WNBA) ve 2024-25 sezonundan itibaren NBA’in resmi alt ligi olan NBA G Ligi’nde tüm hakem formalarında da yer alacak.

Indianapolis, Indiana’daki Gainbridge Fieldhouse’da gerçekleşecek 73. NBA All-Star Maçı, televizyon, dijital medya ve sosyal medya aracılığıyla 214 ülke ve bölgedeki taraftarlara 60 dilde ulaşacak.

Bölgede uzun süredir basketbolu destekleyen Emirates, neredeyse 30 yıldır BAE ve Lübnan’daki tutkulu taraftarların basketbolla bağlantı kurmasına yardımcı oluyor ve en iyi ve en umut verici yıldızları öne çıkarmak için bir platform sağlıyor.

Emirates’in küresel sponsorluk portföyü; En uygun fiyatlı spor kulüpleri, üst düzey turnuvalar ve üst düzey kültürel etkinliklerle birçok ortaklıktan oluşur. Emirates’in NBA ile ortaklığı, havayolunun basketbol sporuna olan ortak tutku aracılığıyla ABD’de ve dünya çapında büyük bir hayran kitlesine ulaşma çabalarını destekleyecek.

Emirates şu anda Boston Logan Uluslararası Havaalanı (BOS), John F. Kennedy Uluslararası Havaalanı (JFK), Los Angeles Uluslararası Havaalanı (LAX), Houston George Bush Kıtalararası Havaalanı (IAH), Chicago O’Hare Uluslararası Havaalanı’nda (ORD) faaliyet göstermektedir. , Washington Dulles Uluslararası Havaalanı (IAD), Seattle Tacoma Havaalanı (SEA), Newark Liberty Uluslararası Havaalanı (EWR), Dallas-Fort Worth Havaalanı (DFW), San Francisco Uluslararası Havaalanı (SFO), Miami Uluslararası Havaalanı (MIA) ve Orlando Uluslararası ABD’de Airport (MCO) dahil olmak üzere 12 havaalanı bulunmaktadır.

 

Emirates hakkında:

Emirates, küresel merkezi Dubai aracılığıyla dünyayı birbirine bağlayan, dünyanın en hızlı büyüyen havayollarından biridir. Emirates bugüne kadar 500’ün üzerinde uluslararası ödül kazandı. Modern, verimli ve konforlu uçaklarıyla 1987 yılından bu yana Türkiye’deki yolcularını Dubai üzerinden dünyaya bağlıyor. Emirates, ikonik çift katlı superjumbo Airbus A380 ve Boeing 777 – 300ER uçaklarıyla İstanbul Havalimanı’ndan haftada toplam 21 uçuş gerçekleştiriyor.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu